پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119944
اصل فتنه 88، اتفاقي نبود که بخواهيم به آساني از آن رد شويم
تاریخ انتشار : 1393/10/05 17:46:14
نمایش : 1243
امام جمعه فارسان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه فارسان ضمن تسليت شهادت امام حسن عسگري )ع( به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: اصل فتنه 88، اتفاقي نبود که بخواهيم به آساني از آن رد شويم بلکه نتيجه ي يک برنامه ريزي دقيق و حساب شده بود که از ساليان قبل از 88 پيگيري کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده گفت: بهترين فرصت را انتخابات عظيم سال 88 ديده بودند که هماهنگ شده بود با بستر سازي عده اي در داخل که قواعد بازي را به هم زدند و قانون و ادب و اخلاق و مصالح کلي نظام و انقلاب را ناديده گرفته و دشمن را اميدوار کردند.
 
وي تصريح کرد: نا هماهنگي بين خواص و سابقه داران در انقلاب و دخالت دادن به انگيز هاي شخصي ، گروهي ، جناحي و دير به موقع آمدن بعضي خواص و سکوت آنها زمينه را در جهت شعله ور ساختن آن فتنه اي که دشمنان آن را مديريت کردند مهيا ساخت.
 
وي گفت: آنچه که آن فتنه 88 را مهار کرد و آن را برچيد تنها مديرت هوشمندانه مقام معظم رهبري و حضور با برکت مردم قدر شناس و وفادار بود که خدا را بر اين امر مهم بايد سپاسگذاربود.
 
اين مقام مسئول در ادامه افزود: براي اينکه درس و عبرت براي آيندگان باشد و چنين فتنه اي ديگر تکرار نشود از طرفي نخبگان علمي ، صاحب نظر ، تيريبون دارها ، رسانه ها و صدا وسيما با برنا مه ريزي مدون و دقيق به صورت کارشنا سانه و عالمانه تمامي زواياي فتنه 88 را بررسي کنند.
 
وي اظهار داشت: فتنه 88 را براي مردم ما تبين کنند و دستکاه قضايي نيز هر که را کوچکترين نقشي را درآن داشته بازخواست  کنند و از طرف ديگر مردم بدانند گوش به فرمان ولايت فقيه و رهبري انقلاب باشند که انقلاب و نظام را در آينده بيمه خواهد کرد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html